مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-07سياسي

دانشجو از محرک های پیشران جامعه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، گفت: دانشجو از محرک های پیشران جامعه است و با این نگاه باید به آن ها میدان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی باب الحوائجی 16 آذرماه همزمان با بیست ودومین سالروز تاسیس ایسنا با حضور در دفتر این خبرگزاری، اظهار کرد: ایسنا یکی از خبرگزاری های فعال و موثر در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه، حرکت کرده است.

باب الحوائجی با بیان اینکه رسانه ها در حیات و ممات ما نقش آفرین هستند، تصریح کرد: من خبرگزاری و رسانه را از مجاری تنفسی جامعه می دانم که اگر مسدود شود در حیات جامعه مشکلی ایجاد می شود.

وی مطرح کرد: شریان و مجاری تنفسی تا زمانی نقش خود را برای زنده ماندن بدن ایفا می کند که خودش بافت صحیح و سالمی داشته باشد پس رسانه ها باید شاخص های سالم ماندن را برای خودشان تعریف کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، ادامه داد: اگر رسانه ها سالم باشند می توانند شرایط زنده ماندن جامعه را فراهم کنند و رسانه ها در جهت تقویت سلامت و تقویت بهره دهی مجاری تنفسی خود رسانه و حاکمیت باید تلاش کند.

باب الحوائجی خاطرنشان کرد: دانشگاه و جنبش دانشجویی را نمی شود در حد حزب، تقلیل داد.

احزاب به دنبال قدرت هستند و یکی از دلایل تشکیل احزاب برای کسی قدرت است اما جنبش دانشجویی به دنبال ارتفای سطح و تحرک و نشاط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو از محرک های پیشران جامعه است

دانشجو از محرک های پیشران جامعه است