مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-07سياسي

برای حمایت از سرمایه گذاران آمده ام/ شخصا در پروژه ها حاضر می شوم


آماده ام تا از سرمایه گذاران و سرمایه های استان حفاظت و آنان را حمایت کنم.

- ، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مطالبات که مردم استان فارس دارند این است که استان در مسیر درستی برای حرکت به سمت آینده قرار بگیرد از این رو نمی توان در کوتاه مدت این انتظار را داشت به اهداف نهایی دست پیدا کرد این در حالی است که نباید مدیران گذشته است آن را نیز مورد نقد قرار دهیم زیرا آنان نیز در حوزه فعالیت خود اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: پروژه اقتصادی که در استان فارس نیاز به حمایت داشته باشد مورد توجه استانداری فارس خواهد بود این در حالی است که اگر پروژه ای با حضور شخص استاندار مشکلات آن برطرف گردد شخصاً در پروژه ها حضور خواهم داشت.

به گفته این مقام مسئول طرح جذب سرمایه گذاران حوزه خلیج فارس یکی از طرح های سرمایه گذاری در حوزه بین المللی است که قرار است با محوریت استان فارس اجرایی گردد.

وی در خصوص آزادراه شیراز-اصفهان متذکر شد: آزادراه شیراز اصفهان از جمله طرح های مهم ملی است از این رو تمامی کارگزاران انقلاب در سطح استان فارس مکلف هستند موانع و مشکلاتی که در این پروژه وجود دارد را برطرف کند لازم به یادآوری است که قرار است قطعه 8 آزادراه شیراز اصفهان طی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حمایت از سرمایه گذاران آمده ام/ شخصا در پروژه ها حاضر می شوم

برای حمایت از سرمایه گذاران آمده ام/ شخصا در پروژه ها حاضر می شوم