مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-07سياسي

صنعت داروسازی از ایده های دانشجویی حمایت می کند


دبیر سندیکای مواد موثره دارویی، ضمن تاکید بر حمایت صنعت دارویی از ایده های دانشجویی، گفت: به دنبال ایجاد ارتباط قوی بین صنعت و دانشگاه هستیم.

- ، میثم کریمی در جلسه ای به مناسبت 16 آذر روز دانشجو که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های سندیکای مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، اظهار داشت: ما به دنبال ایجاد ارتباط مستحکم صنعت و دانشگاه هستیم و دفتر همکاری های مشترک این تشکل نیز در همین راستا تأسیس شده است.

وی افزود: از تمامی دانشجویان رشته های مرتبط دعوت می کنیم تا در پروژه های شرکت های عضو سندیکا شرکت نمایند و در قالب گروه های کارورزی با تولیدکنندگان همکاری کنند.

کریمی با بیان اینکه سندیکای مواد موثره دارویی جهت آشنایی بیشتر، تورهای دانشجویی جهت بازدید از کارخانجات برگزار می نماید، افزود: از دانشجویانی که ایده ای دارند و یا توانسته اند محصولی را در مقیاس آزمایشگاهی تولید کنند، برای سرمایه گذاری و تولید انبوه توسط شرکت های عضو سندیکا استقبال می کنیم.

دبیر سندیکای مواد موثره دارویی اظهار داشت: ما تمامی شرکت هایی که با گروه های دانشگاهی جهت تولید مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی، اینترمدیت ها و سایر محصولات مرتبط با سندیکا همکاری می نمایند را مورد تشویق قرار خواهیم داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت داروسازی از ایده های دانشجویی حمایت می کند

صنعت داروسازی از ایده های دانشجویی حمایت می کند