مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-07سياسي

استاندار مرکزی: روز دانشجو نمادی از بلوغ جوانان در مقابله با استکبار است


روز دانشجو نمادی از حق طلبی و و بلوغ اندیشه جوانان غیور و آزاده کشور در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه در پیامی به مناسبت روز دانشجو (16 آدرماه) که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: رشد و تعالی ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون، مرهون روحیه خودباوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی است که دانشجویان متعهد و جوانان متخصص در تحقق آن سهم بسزایی داشته اند و با استفاده از سلاح علم و ایمان و با تکیه بر اراده ملی مسیر دشوار را پیموده و به قله های عزت و افتخار دست یافته اند.

وی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: دغدغه مندی و مطالبه گری دانشجویان در کنار نیروی جوانی آنان موجبات تحول در مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را رقم زده و نقشی مؤثری را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و اکنون نیز گفتمان سازی آرمان های انقلاب، ایجاد کرسی های آزاداندیشی، مبارزه با تبعیض، فساد و بازآفرینی امید در جامعه از تکالیف مهم دانشجویان است.

استاندار مرکزی افزوده است: جامعه دانشجویی کشور تاکنون شهدای والامقامی را به ساحت مقدس اسلام و ملت شهید پرور ایران اسلامی تقدیم کرده است و از این منظر بزرگداشت روز دانشجو فرصتی برای یادآوری نقش و جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: روز دانشجو نمادی از بلوغ جوانان در مقابله با استکبار است

استاندار مرکزی: روز دانشجو نمادی از بلوغ جوانان در مقابله با استکبار است