مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-07بين الملل

حمله گسترده موشکی ارتش یمن به ساختمان وزارت دفاع عربستان سعودی


پس از گزارش منابع خبری درباره حمله گسترده موشکی ارتش یمن علیه عربستان سعودی، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، جزییات مربوط به این عملیات را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز (سه شنبه)، جزییات  عملیات گسترده موشکی و پهپادی این کشور در عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور مواضع نظامی حساس و حیاتی ای را در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر هدف قرار داده اند.

یحیی سریع با اشاره به اینکه این عملیات تحت عنوان هفتم دسامبر انجام شده، ادامه داد که عملیات مذکور با موشک های بالستیک و 25 پهپاد صورت گرفته است.

سریع خبر داد که که شش پهپاد از نوع صماد 3 و چند موشک ذوالفقار وزارت دفاع عربستان سعودی، فرودگاه هوایی الملک خالد و چند نقطه نظامی دیگر را در ریاض هدف قرار داده اند.

وی همچنین اعلام کرد که شش پهپاد از نوع صماد 2 و صماد 3 پایگاه هوایی الملک فهد در طائف و شرکت آرامکو را در جده هدف قرار داده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین افزود که با پنج پهپاد از نوع صماد 1   و صماد 2 به چند موضع نظامی در مناطق ابها، جیزان و عسیر حمله شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله گسترده موشکی ارتش یمن به ساختمان وزارت دفاع عربستان سعودی

حمله گسترده موشکی ارتش یمن به ساختمان وزارت دفاع عربستان سعودی