مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-07سياسي

مجموعه دانشجویی در مسیر «مطالبه گری» نباید سطحی نگری داشته باشد


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه مجموعه دانشجویی در مسیر مطالبه گری نباید سطحی نگری داشته باشد، گفت: نباید ویترینی کاری را انجام داد.

- ، در آستانه شانزدهم آذرماه، روز دانشجو جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های البرز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه با تأکید بر اینکه دانشجویان باید محور دو موضوع آرمان خواهی و مطالبه گری باشند، بیان داشت: آرمان خواهی فقط در بعد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیست بلکه در همه عرصه ها باید این موضوع حاکم باشد.

وی با تأکید بر اینکه اولین مرحله آرمان خواهی شناخت صحیح آرمان هاست، اظهار داشت: متأسفانه عده ای با الفاظ شیرین به دنبال تحریف آرمان های انقلاب هستند لذا باید با آن مقابله کرد.

امام جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعاتی است که باید مجموعه دانشگاهی به آن معطوف شود، گفت: استقلال حقیقی وقتی محقق می شود که اقتصاد شکل درستی به خود گیرد به طوری که اگر غرب و شرق هم از ما ناراحت شدند هیچ تکانه و لطمه ای به ما وارد نشود.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از آرمان های مورد مطالبه رهبری است، گفت: این مهم مربوط به یک دولت نیست و جنبش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دانشجویی در مسیر «مطالبه گری» نباید سطحی نگری داشته باشد

مجموعه دانشجویی در مسیر «مطالبه گری» نباید سطحی نگری داشته باشد