مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-07سياسي

گفتمان سازی علوم انسانی اسلامی، پیش نیاز ایجاد تحول علمی است


رییس کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی بیان کرد: برای ایجاد گفتمان سازی باید صاحبان اندیشه و علم که شامل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می شوند دغدغه محوری را در مسیر علم و خدمت گذاری به جامعه خود مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

- رییس کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی بیان کرد: برای ایجاد گفتمان سازی باید صاحبان اندیشه و علم که شامل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می شوند دغدغه محوری را در مسیر علم و خدمت گذاری به جامعه خود مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، حجت الاسلام علیرضا پیروزمند رییس کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی ششمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی درباره ضرورت تبیین و بسط گفتمان تحول در علوم انسانی گفت: اهمیت گفتمان سازی تابع اهمیت موضوع علوم انسانی اسلامی است و اهمیت این علوم، تابع اهمیت علوم انسانی و به طور کلی پیشرفت و توسعه عمومی کشورهاست.

وی ادامه داد: تحول در علوم انسانی صرفا مسئله جمهوری اسلامی و نگاه انقلاب نیست بلکه هر کشوری در مسیر توسعه خود وابستگی زیادی به میزان تحرک، پویایی و کارآمدی علوم انسانی دارد چون این علوم خطوط کلی مسیر حرکت جامعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی علوم انسانی اسلامی، پیش نیاز ایجاد تحول علمی است

گفتمان سازی علوم انسانی اسلامی، پیش نیاز ایجاد تحول علمی است