مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-07سياسي

گزارش ایسنا از تریبون آزاد دانشجویی در مسجد جامع بندرعباس


تریبون آزاد دانشجویی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت روز دانشجو و به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شامگاه دوشنبه 15 آبانماه در محوطه بیرونی مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان تریبون آزاد دانشجویی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت روز دانشجو و به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شامگاه دوشنبه 15 آبانماه در محوطه بیرونی مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: به گفته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، استقلال ملی به معنی آزادی ملت و حکومت از زورگویی قدرت های سلطه گر جهان است و آزادی اجتماعی به معنای حق تصمیم گیری و عمل کردن و اندیشیدن برای همه افراد جامعه است.

طاها نظری عنوان کرد: چند جمله ای پیرامون مسئله استقلال و آزادی که از اهم موارد اشاره شده در این بیانیه است صحبت خواهیم کرد.

استقلال به عنوان یکی از پایه های انقلاب اسلامی و یکی از مبانی اصولی نظام دارای ابعاد سیاسی فرهنگی و اقتصادی است که متاسفانه اغلب استقلال سیاسی و فرهنگی در منش و روش مسئولین امر به فراموشی سپرده می شود استقلال سدی در برابر نفوذ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از تریبون آزاد دانشجویی در مسجد جامع بندرعباس

گزارش ایسنا از تریبون آزاد دانشجویی در مسجد جامع بندرعباس