مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-07ورزشي

مربی جوان تبریزی: تلاشم نشان دادن زیبایی تکواندو است/ تکواندو را زیبا ببینید


بهترین مربی مسابقات پومسه استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای نشان دادن زیبایی های این هنر رزمی در مسابقات چندین نمایش پومسه ابداعی از سوی شاگردانم اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شاگردان احد شعبانی والا در پایان مسابقات پومسه انتخابی این استان با کسب بیشترین درخشیدند.

وی در مورد شروع اش در تکواندو گفت: 18  سال است که تکواندو را شروع کردم و دارای کمربند مشکی دان 5 بین المللی کوکی وان بوده و همچنین دارای داوری کیوروگی و داوری پومسه نیز هستم.

وی گفت: در سال 95 با شرکت در دوره مربیگری در عرصه مربیگری نیز قدم برداشتم و در سال 96 با تاسیس باشگاه ورزشی توانستم بالغ بر 250 نفر از نوجوانان و جوانان مستعد رو جذب کرده و در این مسیر قرار دهیم که متاسفانه با شیوع سال کوتاه مربیگری توانستیم نتایج قابل قبولی را از خودم نشان دهم و در هر 3 بخش کیوروگی، پومسه و هانمادانگ حضور داشته باشیم و چندین بار عنوان پرمدال ترین باشگاه رو کسب نمایم.

احد شعبانی تصریح کرد: در اولین مسابقه پومسه حضوری انتخابی استان که در 5 آذر ماه 1400 برگزار گردید هم بچه های ما خوش درخشیدند و با کسب 15 مدال طلا، 6 نقره و 9 برنز به کارمان در این مسابقه  پایان دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی جوان تبریزی: تلاشم نشان دادن زیبایی تکواندو است/ تکواندو را زیبا ببینید

مربی جوان تبریزی: تلاشم نشان دادن زیبایی تکواندو است/ تکواندو را زیبا ببینید