مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07اقتصادي

موافقت مجلس با یک فوریت طرح «حمایت از تجاری سازی فناوری های نرم و هویت ساز»


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح حمایت از شرکت ها و موسسات خلاق و تجاری سازی فناوری های نرم و هویت ساز موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، یک فوریت طرح حمایت از شرکت ها و موسسات خلاق و تجاری سازی فناوری های نرم و هویت ساز در دستور کار قرار گرفت و پس از سخنان نماینده طراحان و اظهارنظر نمایندگان موافق و مخالف، یک فوریت این طرح به تصویب مجلس رسید.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و نایب رییس کمیسیون ایجاد کرده، حوزه نرم است که تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمام مبانی و اصول ارزشی ما را هدف قرار دهند.

وی افزود: امروز مهم ترین زیرساخت برای کشور ایجاد گفتمان علم و فناوری است که به حوزه فناوری های نرم و هویت ساز نیز باید گسترش یابد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه امروز دنیا تشنه محصولات فرهنگی مناسب است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی دشمن تلاش می کند تا محصولات با محتوای نامناسب را عرضه کند و این خطر به حوزه خانواده های ایرانی هم سرایت می کند؛ در چنین شرایطی فناوری های نرم و هویت سازی که شامل حوزه هایی مانند هنر، رسانه ، موسیقی، در مخالفت با یک فوریت این طرح و با بیان اینکه باید ببینیم امروز چه چیزی در اولویت دغدغه های مردم است، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با یک فوریت طرح «حمایت از تجاری سازی فناوری های نرم و هویت ساز»

موافقت مجلس با یک فوریت طرح «حمایت از تجاری سازی فناوری های نرم و هویت ساز»