مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07سياسي

ضرورت توجه دانشجویان به تقویت کرسی های نظریه پردازی


مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم مسکو در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار شد.

- ، حجت الاسلام احمد واعظی، نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی اروپا که به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم مسکو در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه شرکت کرده بود، طی سخنانی با اشاره به روند سازنده و تأثیر گذار حرکت های اجتماعی و سیاسی دانشجویی در طول تاریخ کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، به نقش درخشان این حرکت ها در پیشرفت کشور تاکید و رسالت مهم دانشجویان بر ضرورت توجه ویژه به تحولات علمی جهانی و طی نمودن مرزهای دانش را یادآوری نمود.

نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی اروپا با اشاره به سفر اخیر خود به روسیه، گزارشی از پیگیری مطالب طرح شده در جلسات برگزارشده با دانشجویان در مسکو را با وزارتخانه های ذی ربط در کشورمان ارائه دادند.

در ادامه این مراسم کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، ابتدا روز دانشجو را به تمامی رهروان مسیر علم و دانش به ویژه دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه های فدراسیون روسیه تبریک گفت و بر نقش کلیدی و تأثیر گذار دانشجویان در پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دانشجویان به تقویت کرسی های نظریه پردازی

ضرورت توجه دانشجویان به تقویت کرسی های نظریه پردازی