مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07سياسي

حقوقدانان بسیجی 13 مددجو را از زندان های یزد آزاد کردند


حقوقدانان بسیجی 13 مددجوی جرائم مالی غیرعمد را از زندان های یزد را در قالب طرح های چهل گانه کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد، آزاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با برگزاری مراسمی، 13 محکوم مالی جرائم غیرعمد با کمک سازمان بسیج حقوقدانان سپاه الغدیر یزد در قالب کنگره ملی 4 هزار شهید استان و مشارکت ستاد دیه استان از زندان های استان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اظهار داشت: ستاد دیه، پیوند دهنده دست های خیر و چشمان منتظر است که با یاری نیکوکاران و خیران به عنوان بزرگترین حامی این ستاد همواره زمینه آزادی محکومان مالی را از زندان فراهم می کند .

غلامعلی دهشیری ادامه داد: در کنار کمک های مردم دارالعباده نمی توان زحمات اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان را نادیده گرفت، زیرا در بسیاری از موارد و پرونده ها این اعضا بیشترین مبلغ بدهی ها را از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ می کنند که شکات خود مانند خیران عمل کرده و از حق خود گذشت و زمینه آزادی محکومان مالی را فراهم می کنند.

وی با تقدیر از کمک بسیج حقوقدانان سپاه الغدیر استان، در قالب ادامه برنامه های کنگره ملی 4 هزار شهید استان برای آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد تصریح کرد: بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوقدانان بسیجی 13 مددجو را از زندان های یزد آزاد کردند

حقوقدانان بسیجی 13 مددجو را از زندان های یزد آزاد کردند