مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07اجتماعي

لزوم حمایت بیشتر از مرکز آموزش دادگستری سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان، همیاری و مددکاری بیش از پیش مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان را در جهت پیشرفت مستمر مرکز آموزشی دادگستری خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مدیریت روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در نشستی که با حضور رییس و مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان برگزار شد، به نقش مهم دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی در تربیت و تعالی بشر اشاره کرد و افزود: کاری که در مؤسسات علمی و آموزشی در حال انجام است، از نوع کارهای مقدس و قابل دفاع به شمار می آید؛ چراکه شخصیت علمی و معنوی انسان ها در این مراکز شکل می گیرد.

او تصریح کرد: همه همت ما در مجموعه قوه قضاییه این است که دانشجویان در محیطی پرورش یابند که افراد کارآمد و مفیدی برای جامعه باشند.

به همین منظور، هدف این است تا ساختارها در مرکز آموزشی علمی و کاربردی دادگستری استان محکم و قابل دفاع و زیبنده نظام و قوه قضاییه باشد.

عبداللهی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند به عمل آمده توسط معاون رییس کل و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری استان سمنان، بر این مهم تأکید کرد که نواقص موجود برطرف و بر محسنات افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت بیشتر از مرکز آموزش دادگستری سمنان

لزوم حمایت بیشتر از مرکز آموزش دادگستری سمنان