مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07اقتصادي

قول مساعد سعید محمد برای رفع مشکلات مناطق آزاد آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به مشکلات و موانع مناطق آزاد تجاری استان از سعید محمد برای حضور در آذربایجان غربی دعوت بعمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی  استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد تجاری ماکو در توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: از ظرفیت های این منطقه برای توسعه و افزایش صادرات به نحو شایسته استفاده نشده است.

وی همچنین به مشکلات مناطق ویژه اقتصادی سرو- ارومیه و سلماس نیز اشاره کرد و گفت: با رفع موانع و مشکلات این مناطق زمینه حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی در این مناطق فراهم می شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه از دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی برای حضور در آذربایجان غربی و بازدید از ظرفیت های منطقه آزاد تجاری ماکو و مناطق ویژه اقتصادی سرو_ ارومیه و سلماس دعوت کرد .

در این دیدار دبیر شورای مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی به استفاده بیشتر از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو برای توصیه صادرات و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد سعید محمد برای رفع مشکلات مناطق آزاد آذربایجان غربی

قول مساعد سعید محمد برای رفع مشکلات مناطق آزاد آذربایجان غربی