مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07بين الملل

تصاویر ماهواره ای جدید از تجمیع نیروهای روسیه در مرز اوکراین


در بحبوحه نگرانی هایی مبنی بر اینکه روسیه به اوکراین، همسایه خود، در آینده ای نزدیک حمله خواهد کرد، تصاویر ماهواره ای جدید نشان می دهند که تعداد نیروهای مسلح روسیه در نزدیکی مناطق مرزی اوکراین و مکانی در کریمه افزایش یافته است.

- در بحبوحه نگرانی هایی مبنی بر اینکه روسیه به اوکراین، همسایه خود، در آینده ای نزدیک حمله خواهد کرد، تصاویر ماهواره ای جدید نشان می دهند که تعداد نیروهای مسلح روسیه در نزدیکی مناطق مرزی اوکراین و مکانی در کریمه افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصاویری که پایگاه بیزنس اینسایدر از مکسار، شرکت فناوری اطلاعات آمریکایی گرفته است، تعدادی از گروه های نبرد تاکتیکی روسیه از جمله افراد و تجهیزاتی مثل تانک، توپ و ناوهای زرهی را که در منطقه آموزشی پوگونوف و یلنیا در روسیه و نووزرنه در کریمه مستقر شده اند، نشان می دهد.

در فصل بهار پس از آن که تمرین ها و مانورهای فوری در نزدیکی اوکراین تعداد کمی زنگ خطر ایجاد کرد، تنش ها برای مدتی کاهش یافت.

اما زنگ خطر دوباره زمانی به صدا درآمد که تعداد قابل توجهی از نیروهای روسی از اوایل ماه گذشته در چند صد مایلی مرز اوکراین جمع شده اند.

در میان انبوهی از گزارش ها درخصوص افزایش نیروهای روسیه، مقامات وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون علنا فعالیت روسیه را غیرعادی توصیف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای جدید از تجمیع نیروهای روسیه در مرز اوکراین

تصاویر ماهواره ای جدید از تجمیع نیروهای روسیه در مرز اوکراین