مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-07اجتماعي

ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار فیلم اذیت و آزار یک معلم توسط دانش آموزان در کلاس درس توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در روزهای گذشته فیلمی از اذیت و آزار یک معلم توسط دانش آموزان در فضای مجازی منتشر و با واکنش های بسیاری مواجه شده است.

انتشار این فیلم، یک بار دیگر واکاوی دلایل خشونت در مدارس را مطرح کرده است؛ طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، خشونت شایع ترین شکل از آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان است ، اما برنامه های عملیاتی و مشترک میان آموزش و پرورش و سایر نهادها مانند بهزیستی کمتر محل توجه بوده است.

خشونت در عیان ترین شکل خود به صورت خشونت معلم به دانش آموز، دانش آموز به معلم و دانش آموز به دانش آموز مشهود است.

برای پیگیری این فیلم با محمدحسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفتگویی داشتیم؛ به گفته کفراشی این فیلم جدید نیست و مربوط به حدود 5 سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستاهای شهرستان بروجرد است.

وی افزود: این معلم سال های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس

ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس