مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-07دانش

پیام تبریک رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شانزدهم آذرماه 1400 روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شانزدهم آذرماه 1400 روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این پیام آمده است؛ شانزدهم آذر، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی هست که با روحیه استکبار ستیزی و عدالت خواهی و علم گرایی نام شان در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد .

در 16 آذر ماه 1332 شهیدان پر افتخار دانشجو شاد روان شهید احمد قند چی ، شهید مصطفی بزرگ نیا و شیهد شریعت رضوی با برافراشتن پرچم عدالت خواهی و استبداد ستیزی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شهادت آنها سندی پر افتخار در تاریخ مبارزات تحول گرایانه نهضت دانشجویی ثبت گردید .

الحمدلله ، نعمت بزرگ استقلال ، آزادی و امنیت پایداری که امروز نصیب ملت ایران شده است مدیون رشادت ها و روحیه ایثارگری دانشمندان و دانشجویان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشگاه خورشید دانایی و فرزانگی هست و دانشجویان مظهر آرمان گرایی ، تحول خواهی و کمال گرایی هستند و بصیرت، شجاعت، انقلابی گری، دشمن ستیزی، مسئولیت پذیری و توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو