مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-07ورزشي

اصفهان میزبان کاروان هنری روایت حبیب


به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی کاروان هنری روایت حبیب عصر امروز در اصفهان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، کاروان هنری روایت حبیب در دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در 10 استان کشور به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می پردازد.

این رویداد فرهنگی و هنری که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) برگزار می شود از 11 آذر ماه 1400 به مدت یک ماه در 10 استان مختلف اجرا خواهد شد.

طی این رویداد فرهنگی، برنامه های متنوعی چون شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

یکی از ویژه برنامه هایی که در اصفهان برگزار می شود، شب خاطره روایت حبیب است که در ساعت 18 روز سه شنبه 16 آذرماه در تالار کوثر واقع در خیابان حکیم نظامی و مجموعه ورزشی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استان های میزبان کاروان هنری روایت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان کاروان هنری روایت حبیب

اصفهان میزبان کاروان هنری روایت حبیب