مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-07اقتصادي

آیا واقعا عمر فرش را می توان دو برابر کرد؟


فرش ایرانی هنر ارزشمندی است که زیبایی آن در جهان ثابت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام همیشه تمیز، هیچکس به اندازه یک ایرانی به ارزش واقعی فرش واقف نیست، اما برای حفظ این کالای با ارزش که از عناصر اصلی هر خانه است چه کارهایی رو باید انجام داد؟ در ادامه با 6 راهکار ساده آشنا می شوید که می توانید عمر فرش خود را دو برابر کنید .

1- شستشوی بهینه (مراقب شوینده ها باشید) : همیشه بهترین راه در رابطه با شستن فرش سپردن آن به مراکز قالیشویی معتبر است ، زیرا اگر در شستشوی فرش از مواد شوینده نامناسب استفاده شود به بافت فرش آسیب جدی وارد می کند و یا حتی اگر به روش های غیر تخصصی شسته شود و یا به خوبی خشک نشود و مرطوب بماند عمر فرش نصف می شود.

شرکت قالیشویی همیشه تمیز یکی از مراکز تخصصی خدمات فرش و قالیشویی در اصفهان است و تلاش متخصصان و استاد کارهای ما در قالیشویی همیشه تمیز به پشتوانه چندین سال کار تخصصی و تجربه ، حفظ فرش های با ارزش از هرگونه آسیب در حین شستشو است.

2- جاروبرقی کشیدن شاید بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما تمیز نگه داشتن فرش خود یکی از عوامل موثر در افزایش عمر فرش می باشد.

زدودن گرد و غبار های بین رشته های فرش باعث حفظ سلامت و عمر بیشتر فرش می شود، بنابراین هفته ای یک بار فرش را در جهت خواب آن جارو بزنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا واقعا عمر فرش را می توان دو برابر کرد؟

آیا واقعا عمر فرش را می توان دو برابر کرد؟