مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-07سياسي

دانشجویان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم هستند/ فردای ایران متعلق به دانشجویان است


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پیامی فرا رسیدن 16 آذر گرامیداشت روز دانشجو گفت: یقینا دانشجویان در کنار دیگر جوانان، مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آینده سازان فردای کشور هستند و فردای ایران اسلامی متعلق به آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است.

دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

: 67 سال پیش جوانان دانشجوی این مرز و بوم با تشخیص درست خود و انجام رسالت خطیر دانشجویی و اقدام به موقع در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی قیام کردند و با تقدیم خون خود نقطه عطفی در تاریخ کشور رقم زدند.

  یقینا دانشجویان در کنار دیگر جوانان، مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آینده سازان فردای کشور هستند و فردای ایران اسلامی متعلق به آنهاست.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مبارز با ظلم و استکبار در روز 16 آذر 1332  این روز را به همه دانشجویان که به تعبیر شهید بهشتی موذن جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم هستند/ فردای ایران متعلق به دانشجویان است

دانشجویان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم هستند/ فردای ایران متعلق به دانشجویان است