مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-07بين الملل

اسراییل برای فروش فناوری های الکترونیکی شرط گذاشت


در پی رسوایی جاسوس افزار پگاسوس ، وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از اعمال محدودیت بر فروش فناوری های الکترونیکی خود و تشدید شرایط آن خبر داد.

- در پی رسوایی جاسوس افزار "پگاسوس"، وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از اعمال محدودیت بر فروش فناوری های الکترونیکی خود و تشدید شرایط آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، دستگاه مکلف به نظارت بر صادرات نظامی رژیم صهیونیستی وابسته به وزارت جنگ این رژیم با صدور یک گواهی به روز شده اعلام کرد که کشورهای علاقه مند به خرید فناوری های الکترونیکی این رژیم باید متعهد شوند که از آن فقط برای جلوگیری از فهرست محدودی از اقدامات تروریستی و جنایات جدی استفاده کنند.

این دستگاه اعلام کرد که در تعریف جنایات خطرناک، اقدامات خطرناک و اقدامات تروریستی بازنگری شده است.

طبق اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، همه کشورها باید گواهی مذکور را امضا کنند تا بتوانند محصولات الکترونیکی که امکان جمع آوری اطلاعات را فراهم می کند، به دست بیاورند.

این گواهی شامل جزییات فهرست اقدامات تروریستی طبقه بندی شده است، اقداماتی ازجمله حمله به افراد و تأسیسات دولتی، هواپیما ربایی و انتشار مواد خطرناک، و همچنین جرایم جدی که دادگاه برای آنها حکم حداقل شش سال حبس صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل برای فروش فناوری های الکترونیکی شرط گذاشت

اسراییل برای فروش فناوری های الکترونیکی شرط گذاشت