مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-07اجتماعي

عدم استقبال دانش آموزان از آزمون­ های حضوری


تحلیلگر مسائل آموزشی استان مرکزی از اولیای دانش آموزان خواست فرزندان خود را برای حضور در مدرسه و به ­ویژه شرکت در آزمون­ های حضوری تشویق و ترغیب کنند تا در سال­ های بعد و در امتحانات نهایی و کنکور با مشکل مواجه نشوند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ در یک تحقیق میدانی که در مدارس متوسطه اول و دوم در آزمون­ های مستمر در شهر اراک صورت گرفت، مشخص شد که علیرغم آموزش­ های حضوری و ترکیبی که در مدارس انجام می­ شود، دانش آموزان علاقه­ ای به شرکت درآزمون­ های حضوری ندارند و چون حضور در مدرسه الزامی نیست و آزمون کرونا شده و یا عذر موجهی برای حضور در مدرسه دارند، بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

  اگر چه تلاش­ های زیادی توسط خوبی را به دست نیاورند که علاوه بر اعتراضات فراوان به مدرسه، معلم و سیستم آموزشی در سال های بعد نیز به علت نداشتن پیش دانسته ­ها و اطلاعات پایه در یادگیری مفاهیم، بیشتر دچار مشکل خواهند شد.

  حسین معافی می افزاید: دروس عمومی و خواندنی بیشتر تحت تأثیر این سهل­انگاری­ ها قرار گرفت و کاهش نمرات این دروس در تحلیل آزمون های نهایی بیشتر دیده می­ شود.

استاد دانشگاه استان مرکزی با بیان اینکه بی شک در امتحانات پایانی نوبت اول و دوم نیز عده ­ای به علت بیماری و یا بهانه ­های دیگر از حضور در جلسه آزمون خودداری می کنند و گرفتن آزمون غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال دانش آموزان از آزمون­ های حضوری

عدم استقبال دانش آموزان از آزمون­ های حضوری