مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-07ورزشي

انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو گام محکم هادی ساعی


انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی برگزار شد که نتایج آن نشان داد، هادی ساعی همچنان یکی از محبوب ترین ها در رشته المپیکی تکواندوست.

- ، نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد و نتیجه بدست آمده برخی معادلات را برهم زد.

در انتخاب رییس و نایب رییس کمیسون از بین معتمد، سلمانی و حجی زواره خدابنده، اعضای حاضر به دو سرگروه پیشین تیم ملی رأی داند تا انتخاب مسعود حجی زواره و اکرم خدابنده یک نکته مثبت برای این کمیته باشد.

برای انتخاب شش عضو این کمیسیون در مجمع فدراسیون، محمد باقری معتمد، کوروش بختیار، مسعود حجی زواره، میرهاشم حسینی، هادی ساعی، علی سلمانی، اصغر عزیزی، سوسن حاجی پور، اکرم خدابنده، سونا رزاقی، مرجان سلحشوری، محبوبه شفیع زاده و آتوسا فرهمند کاندیدا بودند که در پایان ساعی با 18 رأی، حجی زواره و حسینی هم هر کدام با 14 رأی در بخش مردان، فرهمند، خدابنده و حاجی پور نیز به ترتیب با 17، 16 و 15 رأی نیز در بخش زنان انتخاب شدند.

در این بین هادی ساعی با اخذ بیشترین رأی نشان داد که علی رغم جوسازی ها، او یکی از محبوبترین ها در ورزش ایران و خانواده بزرگ تکواندو بخصوص قهرمانان این رشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو گام محکم هادی ساعی

انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو گام محکم هادی ساعی