مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-07سياسي

دانشجوی ایرانی پیشتاز واقعیتِ ما می توانیم است


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشجوی انقلابی با دفاع از آرمان های انقلاب و عینیت بخشیدن به آنها، پیشتاز باور قلبی به واقعیتِ ما می توانیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با تاکید بر  نقش آفرینی دانشجویان در توسعه کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: نقش دانشجویان در رسیدن به تمدن بزرگ ایران اسلامی انکارناپذیر است.

وی افزود: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی و در حوادث گوناگون و لحظه های خطیر، از دفاع مقدس گرفته تا ایجاد نهضت علمی، حضور دانشجویان مؤمن، متعهد و انقلابی توانسته است فضا را در جهت صحیح هدایت، و بسیاری از دل نگرانی ها را رفع کند.

وی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، دانشجوی انقلابی را جوان ترین نیروی آگاه و فعال در جامعه دانست که موظف است چه در عمل و چه در کلام، روح امید و باور به آینده را در میان سایر اقشار زنده نگاه دارد.

طاهری حذف حقیقتِ ما می توانیم ، از ادبیات گفتاری جامعه که متأسفانه به دلیل خودباختگی و غَفلت ورزی برخی از دولتمردان در گذشته اتفاق افتاده است را ظلم بزرگ به اراده ملت شریف ایران دانست و افزود: دانشجوی انقلابی با دفاع از آرمان های انقلاب و عینیت بخشیدن به آنها، پیشتاز باور قلبی به واقعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی ایرانی پیشتاز واقعیتِ ما می توانیم است

دانشجوی ایرانی پیشتاز واقعیتِ ما می توانیم است