مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-07سياسي

نگاه تشریفاتی در حوزه زنان باید به نگاه حل مسئله تبدیل شود


پرهیز از نگاه تشریفاتی در حوزه زنان و داشتن رویکرد حل مسئله اولویت اصلی اداره کل بانوان و امور خانواده در استان قزوین باشد.

- در رابطه با اولویت های پیش روی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: همانطور که در همه موضوعات کلان و اساسی کشور افراد و صاحب فکران مختلفی وجود دارند، در حوزه مسائل زنان و خانواده هم گفتمان های متفاوتی وجود دارد و آنجایی که این گفتگوها به تضاد بر می خورند مباحثات و چالش هایی شکل می گیرد که به صورت اختلاف نظر، دیدگاه و یا حتی اختلاف مبنا بروز پیدا می کند.

وی افزود: طبیعی است که هر دولتی زمانی که روی کار می آید تلاش می کند که جریانی کار اجرایی را دست بگیرد که همسو با اهداف دولت باشد.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: آنچه در سال های گذشته رخ داده خارج کردن مسئله زنان از لایه اجتماعی به مسائل سیاسی و سیاسی کاری در حوزه زنان و خانواده است.

وی ادامه داد: این مشکل در مجلس گذشته نیز رخ داد و باعث شد مجلس سیزدهم زمان زیادی را برای تغییر مسائل و موضوعاتی که در اولویت زنان و خانواده نبود صرف کند و امروز در دولت هم طبیعتاً همین مشکل و مسئله را خواهیم داشت.

در دولت سیزدهم عدالت فراگیر بر عدالت جنسیتی اولویت دارد مرادی تصریح کرد: آن نقطه اختلافی که باعث می شود مطالبات اصلی، نیازها و اولویت های اصلی زنان به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تشریفاتی در حوزه زنان باید به نگاه حل مسئله تبدیل شود

نگاه تشریفاتی در حوزه زنان باید به نگاه حل مسئله تبدیل شود