مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-07سياسي

گزارش کمیسیون صنایع درباره عملکرد وزارت ارتباطات قرائت شد


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) گزارش این کمیسیون درباره عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تکالیف مقرر در قانون و برنامه های کلان و تعهدات مربوطه را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص تکالیف مقرر در قانون و برنامه های کلان و تعهدات مربوطه در دستورکار جلسه علنی امروز (سه شنبه 16 آذر) مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در تشریح این گزارش اظهار داشت: ارتباطات و فناوری اطلاعات با تحولات نوظهور خود نقش برجسته ای در اصلاح فرایندهای اداری، تسهیل کسب و کارها، شفافیت، اطلاعات و دسترسی مردم ایفا کرده است و عامل موثری در بهبود سبک زندگی، رفاه و امنیت عمومی و اجتماعی محسوب می شود.

در همین راستا با استناد به اسناد بالادستی مانند سند چشم انداز 1404، قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات مصوب 19 اردیبهشت 1382 و برنامه های توسعه ای کشور نقش خطیر وزیر ارتباطات در بهره گیری از ظرفیت های موجود در زیست بوم های فناوری اطلاعات در راستای افزایش رفاه و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان به ویژه جوانان و صاحبان کسب و کار قابل ملاحظه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون صنایع درباره عملکرد وزارت ارتباطات قرائت شد

گزارش کمیسیون صنایع درباره عملکرد وزارت ارتباطات قرائت شد