مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-07ورزشي

واکنش ورزشکاران تیراندازی به بورسیه/ ما از هیچ کجا حقوقی نمی گیریم!!


برخی از قهرمانان و ملی پوشان رشته تیراندازی به نداشتن حقوق و عدم شفاف سازی در اعطای بورسیه کمیته بین المللی المپیک واکنش نشان دادند.

- واکنش ورزشکاران تیراندازی به بورسیه/ ما از هیچ کجا حقوقی نمی گیریم!! برخی از قهرمانان و ملی پوشان رشته تیراندازی به نداشتن حقوق و عدم شفاف سازی در اعطای بورسیه کمیته بین المللی المپیک واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته کمیته ملی المپیک اسامی 15 ورزشکاری که به کمیته بین المللی المپیک معرفی شدند را اعلام کرد.

این ورزشکاران قرار است 32 ماه مبلغ 500 دلار از کمیته بین المللی المپیک دریافت کنند که این پرداختی از ابتدای سال 2022 آغاز می شود.

در این بین از رشته تیراندازی جواد فروغی که مدال طلای المپیک توکیو را کسب کرد و فاطمه کرم زاده ملی پوش تفنگ این سهمیه را دریافت کردند و حالا با گذشت یک روز از این خبر ملی پوشانی چون مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی و مهیار صداقت در صفحات مجازی خود واکنش نشان داده اند.

نجمه خدمتی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن اعلام افتخارات و مدال های خود در واکنش به بورسیه ماهانه 15 میلیون تومانی نوشت: ای کاش تعداد بیشتری از ورزشکاران از طرف کمیته ملی المپیک ایران بورسیه می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ورزشکاران تیراندازی به بورسیه/ ما از هیچ کجا حقوقی نمی گیریم!!

واکنش ورزشکاران تیراندازی به بورسیه/ ما از هیچ کجا حقوقی نمی گیریم!!