مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-07اقتصادي

محرمیان: کسب وکارهای خرد امکان دریافت اینماد بی ستاره را در کمترین زمان دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، مهران محرمیان با بیان اینکه کسب وکار های خرد می توانند به طور کاملا سیستمی و برخط و تنها با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند، - معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: کسب وکار های خرد می توانند به طور کاملا سیستمی و برخط و تنها با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، مهران محرمیان با بیان اینکه کسب وکار های خرد می توانند به طور کاملا سیستمی و برخط و تنها با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند، تاکید کرد: اخذ این نوع اینماد در کمترین زمان و با حداقل اطلاعات امکان پذیر است.

وی با اشاره به الزام قانونی اخذ اینماد تصریح کرد: موضوع الزام اخذ اینماد برای پذیرندگان شرکت های پرداخت یار به استناد ماده 103 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی اجرایی شده است.

این آیین نامه مصوب آبان ماه سال 1398 هیات دولت بوده و طی بیش از دو سال گذشته تلاش شده به طور تدریجی اجرای تکالیف به گونه ای که اختلالی در کسب و کار ها ایجاد نشود، پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمیان: کسب وکارهای خرد امکان دریافت اینماد بی ستاره را در کمترین زمان دارند

محرمیان: کسب وکارهای خرد امکان دریافت اینماد بی ستاره را در کمترین زمان دارند