مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07سياسي

مشاور ویژه گوترش در امور لیبی معرفی شد


دبیرکل سازمان ملل، «استفانی ویلیامز»، سرپرست سابق نمایندگی سازمان ملل در طرابلس را به عنوان مشاور ویژه خود در امور لیبی منصوب کرد.

- دبیرکل سازمان ملل، استفانی ویلیامز ، سرپرست سابق نمایندگی سازمان ملل در طرابلس را به عنوان مشاور ویژه خود در امور لیبی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در نیویورک خاطرنشان کرد، استفانی ویلیامز طی روزهای آتی ماموریت خود را در طرابلس آغاز خواهد شد.

انتصاب ویلیامز در این پست، چهار روز قبل از استعفای یان کوبیس، نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی، در دهم دسامبر و 18 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لیبی در 24 دسامبر انجام شده است.

دوجاریک همچنین تصریح کرد، ویلیامز تلاش های خوب و میانجیگرانه خواهد داشت و با ذی نفعان منطقه ای و بین المللی لیبیایی برای پیگیری اجرای سه مسیر گفت وگوی سیاسی، امنیتی و اقتصادی و همچنین ارائه حمایت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در لیبی مشارکت خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت، استفانی ویلیامز تجربه گسترده ای در زمینه دیپلماسی و سیاست های امنیتی خارجی در دو سطح بین المللی و در کشور خود (ایالات متحده آمریکا) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ویژه گوترش در امور لیبی معرفی شد

مشاور ویژه گوترش در امور لیبی معرفی شد