مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07سياسي

امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی مجازی است/ ارشد حضوری می شود


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجازی خواهد بود اما امتحانات ارشد حضوری است.

- گودرز احمدوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه و برگزاری حضوری امتحانات اظهار کرد: با توجه به تصمیم هیات رییسه دانشگاه و ناظر بر تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با حضوری برگزار می شود و امتحانات پایان ترم این دانشجویان نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: کلاس های عملی دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، در تمام ورودی های تحصیلی که امکان برگزاری به صورت مجازی را ندارند، توسط گروه های آموزشی و دانشکده های مربوطه گروه بندی شده و از روز شنبه 20 آذر تا پایان ترم به صورت حضوری برگزار می شود.

وی بیان کرد: دانشجویان غیربومی کارشناسی ارشد نیز که در مرحله تنظیم پایان نامه بوده و یا مشغول کار پژوهشی هستند و بنا به تشخیص استاد راهنما نیاز به حضور در دانشگاه دارند، همانند چندماه اخیر می توانند با هماهنگی استاد راهنما و دانشکده نسبت به حضور در دانشگاه و اسکان در خوابگاه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی مجازی است/ ارشد حضوری می شود

امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی مجازی است/ ارشد حضوری می شود