مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-07اقتصادي

افزایش پرداختی به ایتام در کمیته امداد


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد، از افزایش کمک های مومنانه در ایام کرونایی خبر داد و گفت: میزان پرداختی در طرح اکرام ایتام نیز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با میزان کمک های مردمی در سال جاری اظهار کرد: در این زمینه باید به این نکته اشاره شود که کمک های مردمی در شرایط اقتصادی فعلی و همزمان با شیوع ویروس کرونا نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش یافته و فراتر از تصور ما بوده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در کمیته امداد به طور جدی پیگیری شده است، شفافیت در پرداخت ها بوده است به طوری که تمامی فرآیند پرداخت ها توسط خیرین و هموطنان قابل رؤیت است.

عسگریان توضیح داد: نیکوکاران و خیرین می توانند با مراجعه به سایت اکرام تمام فرآیندهای پرداختی به ایتام را به صورت روزانه، ماهانه و سالانه مشاهده کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به کمک های مومنانه تاکید کرد: سال گذشته میزان کمک های مومنانه نسبت به سال 98، 60 درصد افزایش یافت به طوری که میزان کمک های مومنانه در سال گذشته از یک هزار و 620 میلیارد تومان عبور کرد.

وی ادامه داد: با توجه به میزان کمک های مردمی در 9 ماهه سال 1400 و مقایسه آن نسبت به زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد 71


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرداختی به ایتام در کمیته امداد

افزایش پرداختی به ایتام در کمیته امداد