مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-07سياسي

اعلام شرایط توزیع نیروی فارغ التحصیلان فوق تخصص


مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت شرایط توزیع نیروی فارغ التحصیلان فوق تخصص 1400 را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، حضور افراد فارغ التحصیل جهت تعیین محل شخصا و یا وکیل (با وکالت نامه رسمی از فرد ذی نفع) ضروری بوده و در صورت عدم حضور ، کمیسیون تصمیم گیر رأسا نسبت به تعیین محل بر اساس نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدام نموده و بلافاصله ابلاغیه برای محل تعهد تعیین شده صادر می شود.

با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی درخصوص پاندومی کرونا از دانش آموختگان تقاضا شده است صرفا براساس تاریخ و همچنین زمانبندی مشخص به محل توزیع مراجعه کنند در غیر این صورت از ورود افراد به داخل سالن مربوطه در زمان غیر مرتبط با رشته های اعلام شده ممانعت به عمل خواهد آمد .

در این ابلاغیه تاکید شده است نیروی فارغ التحصیلان فوق تخصص 1400 از آوردن افراد به عنوان همراه جداً خودداری کند و تا زمان برگزاری جلسات توزیع در محل مربوطه از هر گونه حضور در مرکز امور هیات علمی دوری کند.

دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی، براساس اعلام نیازهای دریافتی وزارت متبوع با چارچوب مشخص شده، اعلام شده اند و اعلام نیازهایی که به صورت شخصی (با نام فرد) صادر شده صرفا درخصوص نفرات اول رشته های ستاره دار مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط توزیع نیروی فارغ التحصیلان فوق تخصص

اعلام شرایط توزیع نیروی فارغ التحصیلان فوق تخصص