مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-07سياسي

سویه اُمیکرون نتیجه آپارتاید در واکسیناسیون جهانی


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به بروز سویه اُمیکرون، گفت: امروز شاهد شکل گیری یک نوع آپارتاید در واکسیناسیون جهانی هستیم.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به بروز سویه اومیکرون، گفت: امروز شاهد شکل گیری یک نوع آپارتاید در واکسیناسیون جهانی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلشتی های دنیا بیش از هر زمان نمایان شد، گفت: امروز شاهد شکل گیری یک نوع آپارتاید در واکسیناسیون جهانی هستیم، به این مفهوم که کشورهای توسعه یافته سهمی بیش از کشورهای فقیر و بیش از نیاز ملی خود، در حوزه واکسیناسیون به خود اختصاص داده اند.

زالی تاکید کرد: بروز سویه اومیکرون نشان داد در نتیجه چنین آپارتایدی، همه در عرصه جهانی بازنده خواهند بود و تکانه های اخلاقی ناشی از معنویت زدایی می تواند بسیار تلخ باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در کرونا شاهد یک خروش نوین مبتنی بر عزم مردمی در حوزه داوطلبی بوده ایم، تصریح کرد: تجلی اراده عمومی ایرانیان در همبستگی برای زدودن آثار تلخ کرونا، نماد روشنی از اهتمام ملی در حوزه داوطلبی است.

وی یادآور شد: اگرچه گروه های داوطلب همیشه خدمات شایان توجهی در عرصه های اجتماعی، فقرزدایی، محرومیت زدایی، عدالت گستری و بحث های حوزه سلامت داشتند، اما در کرونا این موضوع به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه اُمیکرون نتیجه آپارتاید در واکسیناسیون جهانی

سویه اُمیکرون نتیجه آپارتاید در واکسیناسیون جهانی