مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-07سياسي

دانشجویان با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه گری کنند


دانشجو باید نسبت به تمام رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جریان ساز و پیشگام باشد و با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه گری خود را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی رضایی در جمع دانشجویان دانشکده علوم قرآنی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، بیان کرد: اگر دانشجویان صاحب تحلیل شوند در مقاطع مهم تاریخی تصمیماتی می گیرند که در مقابل قضاوت آیندگان سرافراز و روسپید باشند و شرمنده تصمیم خود نباشند.

او دانشجو را محور اصلی جریان سازی اجتماعی برای همه احاد مردم خواند و یادآور شد: دانشجو با جریان سازی مؤثر جریان های سیاسی را در کنش مطالبه واقعی مردم قرار می دهد.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه اگر دانشجو صاحب تحلیل باشد بازیچه جریان های سیاسی قرار نخواهد گرفت، تاکید کرد: دانشجو با هوشمندی، تحلیل جامع و بصیرت در مسیری قدم بر می دارد که نتیجه آن اعتلای نظام و کشور خواهد بود.

رضایی افزود: به تعبیر شهید بهشتی دانشجو مؤذن جامعه است و اگر مؤذن خواب بماند نماز امت قضا می شود، این موضوع را دانشجویان در 16 آذر به خوبی با خون خود تفسیر کرده و استعمار ستیزی جوانان ایرانی را به نمایش گذاشته و زمینه انقلاب اسلامی مردم در سال 57 به رهبری امام راحل (ره) را فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه گری کنند

دانشجویان با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه گری کنند