مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-07اجتماعي

40 درصد از مدارس اسلامشهر توسط خیرین احداث شده است/ اسلامشهر نیازمند 200 کلاس جدید


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 40 درصد از فضاهای آموزشی شهرستان اسلامشهر توسط خیرین احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حیدر حیدرزاده رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر در آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه زمانیان در بخش احمدآباد مستوفی این شهرستان، اظهار کرد: بیش از 40 درصد از فضاها و ساختمانهای آموزشی شهرستان اسلامشهر توسط خیرین احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

حیدرزاده افزود: با توجه به قدمت فضاهای آموزشی و کمبود کلاس های درس در شهرستان اسلامشهر، بازسازی و نوسازی مدارس قدیمی در کنار ساخت مدارس جدید یکی از مهم ترین نیازهای این منطقه در بحث آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز اسلامشهر بیان کرد: در حال حاضر سه مدرسه خیرساز با 30 کلاس درس در سطح شهرستان اسلامشهر با تلاش خیرین در حال احداث است که تا پایان تابستان سال 1401 و قبل از شروع سال تحصیلی آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: خیرین همواره در انجام امورات خیر از جمله مشارکت در امر جهاد مدرسه سازی پیشقدم بوده و تنها خواسته و انتظاری که از مسئولین دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها و شرکت های خدمات رسان و دیگر نهادها و ارگان های مرتبط دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از مدارس اسلامشهر توسط خیرین احداث شده است/ اسلامشهر نیازمند 200 کلاس جدید

40 درصد از مدارس اسلامشهر توسط خیرین احداث شده است/ اسلامشهر نیازمند 200 کلاس جدید