مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-07پزشكي

جدیدترین جزییات از امیکرون/ امید به اینکه کرونا بیماری فصلی مانند آنفلوانزا شود


سازمان جهانی بهداشت و سایر دانشمندان خاطرنشان می کنند که برای دادن حکم های قطعی در مورد سویه جدید از ویروس کرونا، یعنی «امیکرون»، هنوز زود است، - گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، شهین مردانی:  سازمان جهانی بهداشت (WHO) در روز 5 آذر 1400 طی جلسه ای در ژنو با انتشار بیانیه ای رسما واریانت B.

1.

1529 را با نام اُمیکرون (Omicron Variant) معرفی کرد و این واریانت جدید در رده های نگران کننده (Variant of Concern) در کنار واریانت آلفا، بتا، دلتا و گاما قرار داد.

سویه جدید در حالی شیوع پیدا کرده که هنوز اطلاعات نهایی درباره آن در دسترس نیست و سازمان جهانی بهداشت زمان خواسته تا بتواند داده های موثق دراختیار افراد بگذارد.

در این گزارش به جدیدترین تحقیقات و داده هایی که از سویه امیکرون به دست آمده می پردازیم:  *شناسایی امیکرون در دست کم 30 کشور نوع امیکرون که اکنون در جنوب آفریقا گسترش یافته و در بیش از 30 کشور و منطقه دیگر شناسایی شده است، این نگرانی را ایجاد کرده که می تواند به طور قابل توجهی اثربخشی واکسن ها علیه کووید 19 را تضعیف کند.

با این حال، در حالی که دانشمندان برای درک عواقب کامل این سویه در تلاش هستند، برخی همچنین می رسند که آیا این نسخه جدید کروناویروس ممکن است باعث بیماری خفیف تری نسبت به نسخه های قبلی خود شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین جزییات از امیکرون/ امید به اینکه کرونا بیماری فصلی مانند آنفلوانزا شود

جدیدترین جزییات از امیکرون/ امید به اینکه کرونا بیماری فصلی مانند آنفلوانزا شود