مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-07سياسي

لزوم رسیدگی به مشکلات فوری مردم استان همزمان با پروژه های کلان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان، رسیدگی به مشکلات فوری مردم استان را همزمان با توجه به پروژه های کلان مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان، رسیدگی به مشکلات فوری مردم استان را همزمان با توجه به پروژه های کلان مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، پس از استماع گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مجموعه اقدامات و پیگیری ها را خوشحال کننده دانست و نسبت به تخصیص بودجه ها به پروژه های بزرگ استان از جمله راه، حمل و نقل، سوخت و غیره ابراز امیدواری کرد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ظرفیت استاندار در حوزه تخصصی بازرگانی و هم چنین ارتباطات با مرکز، لزوم استفاده از این توان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عملیاتی شدن طرح های در دست اقدام، باعث تقویت امید در دل مردم می شود.

آیت الله محامی رسیدگی به مشکلات فوری مردم را همزمان با توجه به پروژه های کلان مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در اجرای پروژه ها صرفا به بودجه های دولتی اکتفا نشود و از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.

وی هم چنین لزوم جانمایی و مرکزیت پیدا کردن برخی نقاط برای اسکان مردم و پرهیز از پراکندگی های بی مورد که به حاشیه نشینی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به مشکلات فوری مردم استان همزمان با پروژه های کلان

لزوم رسیدگی به مشکلات فوری مردم استان همزمان با پروژه های کلان