مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-07اقتصادي

رفع تداخل بیش از 34 هزار هکتار از اراضی شهرستان بمپور


سرپرست مدیریت امور اراضی استان سیستان و بلوچستان از رفع تداخل کلیه پلاکهای دارای تداخل بمپور خبر داد و گفت: تداخل بین اراضی ملی و مستثنیات کشاورزی مردم بعنوان یکی از معضلات بخش کشاورزی در کارگروه های شهرستان ها و کمیسیون رفع تداخلات استان جهت رفع تداخل .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مدیریت امور اراضی استان سیستان و بلوچستان از رفع تداخل کلیه پلاکهای دارای تداخل بمپور خبر داد و گفت: تداخل بین اراضی ملی و مستثنیات کشاورزی مردم بعنوان یکی از معضلات بخش کشاورزی در کارگروه های شهرستان ها و کمیسیون رفع تداخلات استان جهت رفع تداخل مورد بررسی قرار می گیرد.

الهام شهرکی در گفت وگو با ایسنا با تاکید براینکه رفع تداخل به منظور تفکیک زمین های کشاورزی ازمنابع طبیعی افزود: بعد از رفع تداخل اراضی، نقشه های تجمیعی تهیه شده و اگر زمین جزو عرصه های ملی نباشد با رعایت موارد قانونی برای کشاورزان متقاضی سند صادر می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 35 هزار و 465 هکتار از اراضی دارای تداخل بمپور رفع تداخل گردید، اظهار کرد: در 8 ماه گذشته سال جاری کلیه پلاکهای شهرستان تعیین تکلیف شد.

شهرکی گفت: از این میزان هکتار اراضی رفع تداخل شده 21 هزار و 800 هکتار جزء اراضی تثبیت شده ملی و 13 هزارو 665 هکتار اراضی به عنوان مستثنیات کشاورزان تثبیت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل بیش از 34 هزار هکتار از اراضی شهرستان بمپور

رفع تداخل بیش از 34 هزار هکتار از اراضی شهرستان بمپور