مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07سياسي

«تعامل راهگشا» کارنامه عملکرد 100 روزه رییسی/ وزرا وارد میدان شوند


نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رییس جمهور دارای روحیه تعامل با قوا است گفت: بدنه دولت نیز باید این ضرورت را درک کنند.

- محمد وحیدی نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه مشترک بین دولت و مجلس اظهار داشت: قوا در قانون اساسی مستقل هستند اما باید با هم تعامل داشته باشند.

همکاری بین قوا یک اصل است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است قبل از اینکه طرح یا لایحه مهمی در مجلس مطرح شود، تعامل و نشستی بین دو قوه برگزار شود، اگر چنین تعامل هایی وجود نداشته باشد در بدنه دولت و مجلس تنش ایجاد خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رییس جمهور روحیه خوبی برای تعامل ارتباط با قوای مقننه و قضاییه دارد، اظهار داشت: رییسی جلسات خوبی با مجامع نمایندگان استانی برگزار کرده است، در سفرهای استانی معمولاً نمایندگان همراه با رییس جمهور هستند و وی را در جریان مشکلات استان قرار می دهند.

در جلسات دولت که در استان ها تشکیل می شود نمایندگان نظرات خود را بیان می کنند.

وحیدی تصریح کرد: بدنه دولت نیز باید مثل رییس جمهور ضرورت تعامل را درک کنند، متأسفانه هنوز بدنه دولت این ضرورت را درک نکرده است، وزرا ارتباط خوبی با نمایندگان دارند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعامل راهگشا» کارنامه عملکرد 100 روزه رییسی/ وزرا وارد میدان شوند

«تعامل راهگشا» کارنامه عملکرد 100 روزه رییسی/ وزرا وارد میدان شوند