مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07سياسي

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا با تفکر جهادی پای کار دولت است


رییس کل دادگستری یزد کنترل فضای افسار گسیخته مجازی و شناسایی آسیب های اجتماعی را در این استان خواستار شد و گفت: تقویت امورفرهنگی وعقیدتی در جامعه کاهش آسیب های اجتماعی و پویایی و نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در نشست شورای قضایی استان مسیر حرکت قوه قضاییه در دوره مدیریت جدید را بر اساس همان سند تحول قضایی دانست و اظهار کرد: این مهم باید با چاشنی تعالی و ارتقا عملکرد همراه شود.

وی افزود: اقدامات عالمانه و حرکات هوشمندانه و مؤثر رییس قوه قضاییه در آغاز مدیریت با وصف محبوبیت و اقدامات تحول آفرین  آیت الله رییسی، شگفتی ساز است به نحوی که موجب تحسین و تقدیر منتقدان دیروز قوه گردید و سرمایه اجتماعی قوه را ارتقا بخشید.

رییس کل دادگستری استانی یزد گفت: همکاری همه اجزای قوه توام با کار جهادی و تکریم مراجعان، صدور آرای متقن و اقناع کننده، موجب کمال و تعالی قوه مطلوب در چهلواره دوم انقلاب خواهد شد.

وی به شاخص برخی اقدامات رییس قوه قضاییه  در این دوره 100 روزه مدیریت اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی استان یزد و کشور با تفکر و روحیه جهادی پای کار دولت است و خدمت به مردم را اولویت اجرایی خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا با تفکر جهادی پای کار دولت است

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا با تفکر جهادی پای کار دولت است