مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07دانش

ایسنا؛ خبرگزاری مطالبه گر و پیشرو ‏


‏16 آذر ماه، به عنوان یکی از روزهای ضداستکباری در تاریخ ملت ایران ماندگار و به دلیل حمله ‏به حریم دانشجو و دانشگاه در تقویم کشورمان به عنوان روز دانشجو ثبت شد.

- ایسنا/همدان ‏16 آذر ماه، به عنوان یکی از روزهای ضداستکباری در تاریخ ملت ایران ماندگار و به دلیل حمله ‏به حریم دانشجو و دانشگاه در تقویم کشورمان به عنوان "روز دانشجو" ثبت شد.

‏ 16 آذر ماه، به عنوان یکی از روزهای ضداستکباری در تاریخ ملت ایران ماندگار و به دلیل حمله به حریم دانشجو و دانشگاه در تقویم کشورمان به عنوان روز دانشجو ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در سال 1332، در حالی که نفرت از کودتاچیان در افکار عمومی ایران موج می زد اخباری از گوشه و کنار مبنی بر بازگشت نمایندگان دولت های خائن به کشور، به ملت ایران می رسید؛ وعده ورود قریب الورود دنیس رایت کاردار سفارت انگلیس، حضور نیکسون معاون آیزنهاور رییس جمهور آمریکا در ایران در کنار محاکمه دکتر مصدق، گویای آذر ماهی متفاوت برای ملت ایران بود.

در روز 14 آذر ماه آن سال، دانشجویان دانشکده های حقوق و علوم سیاسی، علوم، دندان پزشکی، فنی، پزشکی و داروسازی دانشگاه تهران تظاهرات پرشوری علیه کوتاچیان برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا؛ خبرگزاری مطالبه گر و پیشرو ‏

ایسنا؛ خبرگزاری مطالبه گر و پیشرو ‏