مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07سياسي

اعتماد مردم به پلیس در فارس افزایش یافته است


فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی استان افزایش یافته و این برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: ناجا با تلاش و مجاهدت امنیت را به مردم هدیه کرده است.

- سردار رهام بخش حبیبی در مراسم صبحگاه عمومی و در جمع کارکنان بیان کرد: امنیت مقدمه عبادت و برقراری عدالت در جامعه بوده و بدون امنیت توسعه جوامع بشری امکان ‍ پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، او با اشاره به اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی و مقتدرانه می کند، تصریح کرد: با کمک همه کارکنان انتظامی و هوشیاری و حضور به موقع پلیس در ماموریت های مختلف الحمدالله امنیت فارس عالی است و از استان های امن کشور است.

فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: برخورد ماموران انتظامی با شهروندان به گونه ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند و آنان را یار و یاور خود می دانند.

حبیبی گفت: امنیت و آسایش حاکم بر کشور اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و جانبازان است و وظیفه همه ما است که تداوم دهنده راه این عزیزان باشیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آنها که همان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه است، جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به پلیس در فارس افزایش یافته است

اعتماد مردم به پلیس در فارس افزایش یافته است