مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-07اجتماعي

توضیحات نوسازی مدارس در اشتباه سهوی پیمانکار در درج نام مدرسه روستای «کَمَک»


اشتباه در درج نام یک مدرسه در روستای «کَمَک» شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان باعث تعجب کاربران و بعضا شوخی هایی با این موضوع در فضای مجازی شد.

- توضیحات نوسازی مدارس در اشتباه سهوی پیمانکار در درج نام مدرسه روستای کَمَک ایسنا/سیستان و بلوچستان اشتباه در درج نام یک مدرسه در روستای کَمَک شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان باعث تعجب کاربران و بعضا شوخی هایی با این موضوع در فضای مجازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آن طور که تفسیر شده است، دختری به نام نیلوفر بهبهانی از دنیا رفته و مادر وی برای زنده نگاه داشتن نام فرزندش تصمیم به ساخت مدرسه ای در یکی از روستاهای زهک می گیرد.

پس از پایان کار ساخت این فضای آموزشی، پیمانکار مدرسه از نماینده خیّر مدرسه ساز در خصوص نام مدرسه سوالی مطرح می کند که آیا نام مدرسه نیلوفر بهبهانی باشد؟ که نماینده خیّر پس از مشورت با مادر می گوید، نه! فقط نیلوفر.

پیمانکار هم با بی دقتی تمام و بدون دریافت تأییدیه از ناظران نوسازی مدارس نسبت به تهیه تابلو مدرسه با نام عجیب فقط نیلوفر اقدام می کند.

در همان زمان و پس از رویت ناظر نوسازی مدارس، نسبت به تغییر در نام تابلو اقدام می شود.

این اتفاق و این اشتباه که از سوی پیمانکار این پروژه رخ داده است، مربوط به حدود یکسال پیش در این استان بوده که اکنون دستمایه طنز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نوسازی مدارس در اشتباه سهوی پیمانکار در درج نام مدرسه روستای «کَمَک»

توضیحات نوسازی مدارس در اشتباه سهوی پیمانکار در درج نام مدرسه روستای «کَمَک»