مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-07اجتماعي

نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول تحصیلی دانش آموزان


معاون وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول تحصیلی ارائه داد و گفت: ارزشیابی حضوری به مجاز بودن مدرسه به فعالیت حضوری وابسته است و نه به شیوه آموزشی که دانش آموزان در طول سال دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا کمریی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه ضرورت داشته است تمام مدارس از اول آذر ماه فعالیت های حضوری خود را با رعایت شیوه نامه بهداشتی آغاز کنند و فرض بر این است که مدارس در ایام امتحانات نیز باز خواهند بود، به تبع آن ارزشیابی از دانش آموزان حضوری خواهد بود.

وی افزود: در واقع ارزشیابی حضوری به مجاز بودن مدرسه به فعالیت حضوری وابسته است و نه به شیوه آموزشی که دانش آموزان در طول سال دریافت کرده اند.

از نظر حرفه ای شیوه آموزش ارتباطی با شیوه ارزشیابی نداشته و ندارد.

کمریی ادامه داد: البته ممکن است به دلیل شیوه آموزش و احتمال نارسایی راهبردها مثلا در آموزش غیر حضوری با تشخیص معلم در درس معینی، ضریب دشواری یا ساده بودن سوالات متفاوت باشد، اما در هر حال وقتی مدارس بر اساس مقررات قبل و در زمان امتحانات باز بوده و دانش آموزان نیز مجاز به حضور بوده اند، ضروری است ارزشیابی از دانش آموزان نیز به صورت حضوری انجام شود تا مدرسه و معلمان با اعتماد بیشتری در مورد کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول تحصیلی دانش آموزان

نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول تحصیلی دانش آموزان