مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-07اجتماعي

نفوذ هوای گرم جنوبی به گلستان/ احتمال حریق جنگل ها وجود دارد


مدیرکل هواشناسی گلستان از نفوذ سامانه کم فشار جریانات جنوبی به استان خبرداد و گفت: به دلیل  افزایش دما و کاهش رطوبت و وزش باد احتمال حریق جنگل ها در گلستان وجود دارد.

- اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) شاهد بارش های خفیف و پراکنده در بخشی از نقاط استان بودیم.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: اما از امروز (سه شنبه) جو آرام بر استان حاکم شده بنابراین آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی بیان کرد: از روز چهارشنبه تا عصر پنجشنبه با نفوذ سامانه کم فشار، جریانات جنوبی در سطح زمین تقویت شده و سواحل و نواحی غربی و میان دشت استان جو نسبتاً آرامی را خواهند داشت و رشد ابر هم در این مناطق محتمل است.

داداشی گفت: همچنین نواحی کوهپایه ای و کوهستانی استان به خصوص در حوزه شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، مینودشت و همچنین پارک ملی گلستان شاهد افزایش دما و کاهش رطوبت و وزش باد نسبتاً شدید خواهند بود بنابراین پتانسیل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در این مناطق وجود دارد و توصیه می شود تمهیدات لازم پیش بینی شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان بیان کرد: از شامگاه پنجشنبه تا روز شنبه آسمان استان تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی قرار می گیرد که سبب بارش پراکنده باران به خصوص برای روز جمعه شده اما این بارش ها هم چندان موثر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ هوای گرم جنوبی به گلستان/ احتمال حریق جنگل ها وجود دارد

نفوذ هوای گرم جنوبی به گلستان/ احتمال حریق جنگل ها وجود دارد