مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-07سياسي

دانشجویان باید در فرآینده های تصمیم سازی مشارکت جدی داشته باشند


سرپرست دانشگاه اصفهان خواستار همکاری و همیاری دانشجویان در فرآیند تصمیم سازی دانشگاه شد و گفت: ما از ایده ها و نظرات و دیدگاه های شما اشتقبال می کنیم و در نهایت تصمیم گیری نهایی را با درایت بیشتر انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حسین هرسیج، سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن ابراز خرسندی از تعامل با نمایندگان تشکل های فعال دانشگاه اظهار داشت: اهمیت تشکل های دانشجویی در ساختار کلی نظام اسلامی و نقش راهبردی آن در پیشبرد اهداف انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه ضمن بیان محورهای کاربردی برای تشکل های دانشجویی تصریح کرد: یکی از وظایف تشکل ها تعامل و ارتباطات مدیریت شده با بدنه دانشجویی و برنامه ریزی های مدون در راستای توسعه این راتباطات با مدیریت دانشگاه است و تشکل ها باید در راستای حرکت به سوی دانشگاه جامعه محور گام برداشته و نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه بی تفاوت نباشند.

هرسیج یکی از عوامل موفقیت تشکل های دانشجویی را افزایش نیروهای کادرساز دانست و تصریح کرد:  نیروهای کادرساز باید شناخت و اطلاعات بسیار بالایی داشته باشند تا بتوانند مسؤولان آینده را پرورش و تحویل جامعه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید در فرآینده های تصمیم سازی مشارکت جدی داشته باشند

دانشجویان باید در فرآینده های تصمیم سازی مشارکت جدی داشته باشند