مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-07سياسي

شهیدجمشید جعفری: مراقب وطن فروشان و جاه طلبان باشید


شهید جمشید جعفری در بخشی از وصیت نامه خود آورده است مسئولین ما درباره خطری که اسلام را تهدید می کند به شما هشدار می دهند ولی عده ای جاه طلب و پست و بزدل و وطن فروش نادیده میگیرند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

3605/ تبرک لحظاتمان با شهید جمشید جعفری؛ بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون با نام یگانه مخلوق عالم بشریت و با سلام بر آقاامام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر کسانی که در راه خدا کشته شده اند و این نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وصیتی از برادری کوچک به ملتی استوار و بزرگ درباره جبهه و جنگ و امام: ای حسینیان به پا خیزید امروز ایران کربلایی دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدجمشید جعفری: مراقب وطن فروشان و جاه طلبان باشید

شهیدجمشید جعفری: مراقب وطن فروشان و جاه طلبان باشید