مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-07دانش

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور


همه خسته از محدودیت های کرونایی، دلشان برای روزهای بدون ماسک، دلهره از ابتلا به این ویروس ناشناخته، حضور بی دغدغه در محل تحصیل، کار و .

تنگ شده است، - اکنون دومین سال از ورود کرونا به کشور را پشت سر گذشته ایم، گاهی فکر می کنیم آیا پس از پایان این روزهای سیاه می توانیم به سادگی به روزهای قبل کرونا برگردیم، امروز 16 آذر روز دانشجو است، امسال نیز شاهد حضور پرشور و نشاط دانشجویان در کلاس های درس، محوطه، سلف، خوابگاه و .

در دانشگاه ها نخواهیم بود، اصلا مگر دانشگاه و گرامیداشت روز دانشجو بدون دانشجو معنا دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فضای دانشگاه ها با حضور دانشجویان در ترم های تحصیلی رنگ و بوی دیگری می گرفت، دانشجویان جدیدالورود با ذوق و شوق فراوان قدم در مهد علم و دانش می گذاشتند و شور و شوق آن ها به دانشجویان ترم بالایی نیز سرایت می کرد، اما اکنون دانشجویایی هستند که باوجود گذشت نزدیک به چهار ترم از تحصیلشان، هنوز رنگ دانشگاه را ندیده اند و از طریق مجازی با اساتید و همکلاسی های خود در ارتباط هستند.

جشن های روز دانشجو برای تمامی افرادی که قبل از کرونا در دانشگاه تحصیل می کردند، خاطره انگیز است، تشکل های دانشجویی برای این روز از مدت ها قبل برنامه ریزی می کردند، حتی به چالش کشیدن مسئولان دانشگاه و سخنران دعوت شده در این جشن از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور