مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-07سياسي

رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گرو تکیه بر توان جوانان انقلابی است


اگر بخواهیم به آرمان های خود که همان رسیدن به تمدن نوین اسلامی بوده راهش تکیه بر توان جوانان انقلابی، متدین، زمان شناس و مبتکر و نخبه است که به دنبال نوآوری و خلاقیت هستند.

- ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: اگر بخواهیم به آرمان های خود که همان رسیدن به تمدن نوین اسلامی بوده راهش تکیه بر توان جوانان انقلابی، متدین، زمان شناس و مبتکر و نخبه است که به دنبال نوآوری و خلاقیت هستند.

دکتر علی نظری در گفت وگو با ایسنا، با تبریک 16 آذر روز دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اظهار کرد: دغدغه امام راحل و مقام معظم رهبری برای حرکت به سوی یک تمدن نوین اسلامی بوده و است.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی الزامات و مقدماتی دارد و چنانچه کشور و ملتی بخواهد به تمدن برسد و در مکتب توحیدی به تمدنی اسلامی برسد لازمه آن این است که بسترها و مقدمات آن درست، سریع و روان ایجاد کند، عنوان کرد: یکی از لوازم و اقدامات این مهم، تکیه بر منابع انسانی است.

یک کشور تمدن ساز باید تکیه بر جوانان داشته باشد سرپرست دانشگاه لرستان گفت: یک کشور تمدن ساز باید تکیه بر جوانان داشته باشد چراکه آنان نخبگان مملکت بوده و دارای پویایی، تحرک، امیدواری، خلاقیت و نوآوری و آرمان خواهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گرو تکیه بر توان جوانان انقلابی است

رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گرو تکیه بر توان جوانان انقلابی است