مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-07اجتماعي

سواد و سلامت محور توسعه است


ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: سواد و سلامت محور توسعه است.

محمد مهرافزون در جلسه شورای نهضت سوادآموزی در خصوص شناسایی نیازها و علایق آموزشی بی سوادان و سواد آموزان، اظهار کرد: شناسایی نیازها و علایق آموزشی بی سوادان و سواد آموزان گروه سنی 10 تا 49 ساله و پاسخگویی به سؤالات درباره محتوای مورد نیاز و مورد علاقه آموزش و مؤلفه های ایجاد انگیزه درونی و بیرونی بی سوادان و سواد آموزان و ارائه راهکارهای کلان و عملیاتی برای تأمین نیازهای آموزشی جامعه هدف انجام شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در بروجرد برنامه ریزی لازم جهت استعدادیابی و شناسایی سواد آموزان هنرمند در رشته های مختلف و برنامه ریزی جهت توانمندسازی و معرفی این افراد به مراکز فنی حرفه ای جهت دریافت کارت مهارت و کمک به معرفی این افراد به بازار کار و سیستم تولید انجام شده است.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد ضمن اشاره به این که امروزه سواد و سلامت محور توسعه است خاطرنشان کرد: یکی از کارکرد امروزی علم آن است که به سلامت جامعه کمک می کند و سواد با توسعه رابطه مستقیمی دارد.

وی عنوان کرد: طی یک ماهه اخیر استعلام فهرست های اولیاء دریافتی از مدارس به تعداد 4957 نفر و جذب 124 نفر از اولیاء در قالب کلاس های انتقال و سوادآموزی انجام شده و هم اکنون جهت برگزاری کلاس های تحکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد و سلامت محور توسعه است

سواد و سلامت محور توسعه است